hejsan hejsan

nu äre ju så att jag har maginfl och hela min familj också de melinda snorunge som smittade mej och hon smittade joline också
men men nu har jag iaf orkat gå upp från sängen jag har legat i sängen 2 dyng jätte jobbig har inte ätit något på dom dyngen bara klarat av att dricka cola, yeah men aa är så jävla godis sugen så det är sjukt
men jag kan inte äta något, så det blir inget med de
men men jag saknar alla min underbara tjejor sjukt mycket, älskar er gummsor
och krya på dej emilia btw :/
men men 


kommer ändå alltid älska dej, även fats du står på fel sida
jag kan inte bestämma vilken sida du kan stå på
men dem som har hört hur de faktiskt gick till, fick en helt annan osickt om bruden
herrå vi höres


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har aldrig hotat att döda din morsa, jag har aldrig misshandlat dig kallas SJÄLVFÖRSVAR, jag har inte ljugit för varken lisa eller sara eftersom dom säger att våra historier är likadana, har inte ljugit för linda heller och det vet hon. varför skulle jag ljuga för dom för? ingen anledning nej juste, och kalla mig inte äckel en gång till, fattar du?

2010-11-09 @ 16:14:24
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kallar dej vad jag vil,

SJÄLVFÖRSVAR vet jag inte riktigt,

vet du vad de är.

de är ju då att någon slår dej och du slår tillbacka

men det kan inte vara självförsvar om den person du slår inte har slagit dej,

men lilla gumman du har hotat min mamma du har hotat mej du har misshandlat mej, men vad fan mer ska du gör hade du tänkt att misshandla dina andra vänner också

gumman lägg ner i stället

2010-11-09 @ 16:30:02
Postat av: Anonym

DU HAR SLAGIT MIG, blivit senil också?

2010-11-09 @ 16:40:34
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lärt dig att lyssna på dina "coola" föräldrar? grattis, hur mycket fick dom tjata för du skulle ta bort det där då? cool_tjej_96

2010-11-09 @ 16:44:00
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag har slagit dej men eftersom att du började så slår du inte i självförsvar dumdum

lär dej det nu va? därför kan inte du anmäla mej för misshandel, och du bara slog till mej på station också, men lägg för i helvete cec asså du är inte coolt att vara dryg, asså cec lägg ner du håller ju på för att du tror att jag bryr mej men nu är det ju så att jag faktiskt inte tar åt mej

så det är lika bra att lägga ner

2010-11-09 @ 17:00:48
Postat av: Anonym

ahah lite dubbelmoral där va? först säger du att du inte slagit mig men sen har du tydligen det, hur ska du ha det egentligen? först ljuger du och sen inte blablabla..

hade inte tänkt anmäla dig även om det är min största dröm just nu, och har jag sagt att det är coolt att vara dryg? nae juste, så klaga inte. du är inte så odryg heller

2010-11-09 @ 17:02:26
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

och du vem är det som ska lägga ner istället? sitter och jag skriver på min blogg en massa skit så din morsa måste ringa till min för du ska fatta att du gjort fel, har jag gjort det? nej precis

2010-11-09 @ 17:03:01
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur, haha det är inte hon som sitter och skriver massa skit på bloggen, det är du som gör det så vem fan är det som ska lägga ner här igentligen? asså så jävla liten och töntig du ska bara hålla käften asså

2010-11-09 @ 17:14:32
Postat av: Anonym

haha när skrev jag senast? hmm, vet inte. du skrev nyss, och min morsa var tvungen att säga till för du ska fatta att du gjort fel, för du fattar inte själv när du gör fel. felet kanske sitter i din hjärna istället för hjärta? och ska jag hålla käften? bara för jag kommer på nått att säga och du inte gör det eller varför ska jag det?

2010-11-09 @ 17:18:27
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhahah kul, den anonyma kommentaren var visst skriven till dig felicia, känn dig träffad och ta åt dig. hihi puss

2010-11-09 @ 17:27:43
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH OMG NU BLIR JAG LITE I FULL I SKRATT NÄR JAG LÄSTE DE DÄR HAHAAHAH jaja tror vad fan du vill nej jag tar inte åt mej för du skriver cec efter som att det är så jävla barnsligt det är inte jag som ska lägga ner, utan det är du HAHAHA, bry dej om ditt liv och inte mitt, om inte kanske du har något att bry dej om mer, och du kan inte bry dej om dej själv mer jävla ego jävel tänker fan bara på dej själv, HAAHAHAHAHAHAHAH lägg ner innan du inte har något liv kvar

2010-11-09 @ 21:28:42
Postat av: Anonym

asså det är sant, cecilia jag tycker du ska tagga ner lite, om du inte och inte ha något med henne att göra så varför komentera för de är la bara att skita i felicia eller ?

men jag håller faktiskt med felicia lite nu innan gjorde jag med de men då stod jag inte på någons sida, men nu ser jag ju hur du håller på, de är ju du som börjar allting, du kunde bara ha undvikit henne eller hur?

men så som du håller på har du snart ingen kvar på din sida....

2010-11-09 @ 21:32:41
Postat av: Anonym

inte så svårt att skita i henne när hon skriver om MIG i hennes blogg

2010-11-09 @ 21:56:40
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0