hejsan svejsan

hej hej, kom hem vid typ kvart över ett, jag har sovit hos bebe inatt, jaja när jag kom hem så fixade jag mitt rum eller jag och jag mami och papi, vi rensade mina kläder haha ashit asså jag är fan lat jag är,
men men vid 3 i natt ska jag  och bebe te linköping för att hämta hans bror, men detta blir la najjs 

 hur moget är det inte att hota folket som inte gjort dej något, herregud, asså klart de står på min sida vad fan tror du. 
en fråga bara asså du säger att jag misshandla dej men men var de du soom kom hem med ett stort jävla blåmärka bulla i huvet och spottar blod nej, för det var fan i mej jag,så det är bara att lägga ner om de är någon som ska anmäla är det som ska jag göra det på dej, men nu är man ju  lite mogen här va, det är fan bara töntigt asså 



bilden hör inte i hop med texten 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0